Saturday, April 2, 2011

Avatar customizing
















このごろ たくさん けいたいとSNSのゲームをして、GREEとMobageとアメバピッグをみました。そこに かわいい アバターのカスタマイスをします。たのしかったです!わたしの デサインは アバターのカスタマイスをつくりたいでした。
たぶん わたしのキャラクタは すこし きみゅうですか。でも、これは つくって、ほんとに すきでした。

These days I'm playing a lot of mobile and SNS games. I've been looking at GREE, Mobage and Ameba Pico. There you customize cute avatars. It is a whole lot of fun. I wanted to design my own avatars and customizing-system.
Perhaps my characters look a bit strange, but I really enjoyed making them.