Sunday, May 15, 2011

Sci-fi







まえにわたしはこのSFゲームをはたらきいて、おなまえはSoloでした。さいしょはやいい2Dアックションゲームでしたでも、はたらきいていたら、MMORPGまでかえました。たくさんかっこいいメックとテク デサイインがあって、おもしろいいゲームプレイ プランがありました。これはよかったですがさいしゅうてきおわりませんでした。ここにFlickrのセットがあります。

I worked on this sci-fi game called Solo before. It started out as a fast 2D-action game but while working on it changed into an MMORPG. It had a lot of cool mech and technology in it, it also had an interesting gameplay design. It was good but it was never finished in the end. Here is the Flickr set.