Thursday, May 12, 2011

MMORPG





















いぜんじゃっかんのねんはMMORPGをつくりました。PCでフューリでした。それはファンタシとはやいいアックションゲームでした。きょうもわたしのパソコンをそうじして、わたしのフューリ アートをみつけて、ほとんどわすれました。このゲームをつくって、ほんとにおもしくてたのしかったです。ここにFlickrのセットがあります。

Some years ago I worked on a MMORPG. A fantasy and fast action game for PC called Fury. I was cleaning up my computer today too and found my old art for the game, which I almost had forgot about. It was really interesting and enjoyable to work on this game. Here is Flickr set.