Friday, May 13, 2011

The Village





















ときどきゲームクリエーターにはじゃっかんのすうきなゲームをはたらきって、ぜんぜんゲームをかたずけません。でも、これは ゲーム ぎょうかいから、しょうがない。
なんねんかまえわたしはゲームをはたらきました。こどもにかわいいゲームでした。おなまえはヴィッリシェーですした。ソシャール ゲームをなりましたすが、これはまえにFacebookとみんあSNSでした。すこしアニマル クロッシンはひとしでした。あなたのアバターはがいじんがいって、ジップシがいって、ちさいいむらにきました。こどもにべつなぶんかとべつなみんぞくをおしえました。ふたつこのわずかなえがあります。

Sometimes game creators work on some unfortunate games than never gets finished. Thats just the game industry so no use to stressing out over it.
Some years ago I worked on a game like that, it was cute game for children titled The Village. It was a social game before Facebook and all SNS's. It was similar to Animal Crossing. Your avatar was a foreigner, a Gypsy, who comes to a small village. It was going to teach children about different cultures and people. These 2 pictures are the only ones I have left.